.....one babe like that.....

[digression]
spotted!
1. me......wearing my hair 'mohawkan' style all thru yestaday ........... no i didn't shave my head, hairpins kept my hair in the center of my head, well i have been seriously considering cuttin my hair in the style.......but when i get tired of it......hmmmm........so hair gel and pins will keep the mohawk on my head for a bit

2. mark ormrod: saw his interview on bbc this mornin.....dunno him but i'm so proud of him and i wish him wonderful things as he goes on in life's journey, i pray it will be well with him and i pray
ps: some of the bb10 housemates should be banned from tv........goin on it and even near it
i'm tryin to get my brother to cut the mohawk too.......................sad i know lol!!!

so back to the title ish .....one babe like that.....
it always sounds right when 'we' girls are talking with our friends 'guys' and then they refer to .....one babe like that..... who is buggin them or something of that nature
but when you think you are the babe or even happen to be the babe .........hmmm thats just wrong
TOTALLY WRONG!!
so yestaday i typically felt like the .....one babe like that.....
why? so i used to have a crush ....... yea same crush from some posts down ..... well i have gotten over that ......i'm even thinkin of takin rock climbin at the local gym down the road.....
anyway so i gave him call to wish him a happy birthday........ geez we chat n all so technically we are friends still........totally cool to talk to and hang out with n all and i'm not sayin that to hype him o
and he can't even become
.....one guy like that.....
but long long after i had dropped the phone, while i was readin my maeve binchey book i jus had this thot .......dunno know where it came from...... of bein the
.....one babe like that..... who jus called
lmao!!! now i'm even crackin myself up
on a serious note it won't be as funny if i was referred to as that, i'll be screamin (if i knew how to) or doin something else which was awful
and this point i'll jus shrug and say............whatever!!!
win some lose some, on of the 'life game' lessons
i finally got the physiotherapy appointment..........yea and the chlamydia test result
of course it was negative......i havn't been up to any bad things ;-)!!! the appointment is in 2 weeks damn!!! feels far
i've got a friend's who's new to blogger......recruit kinda, hyped the need to blog to her but i havn't still been able to get her to twit tho
have a good week ahead erryone!!!
supernova - tyte song of the week!!!
tinchy's album's out soooooooon!!!!

Comments

laspapi said…
glad you got a clean bill :P

When's the movie?
flygirlbidiish said…
lol thanx mister
so hav u seen the takin of the pelham yet?
laspapi said…
I have, and "Bruno" too. I want to see State of Play, The Ugly Truth, Public Enemy... or the Anti-Christ :P
laspapi said…
You know, you should give me an e-address to write to.
flygirlbidiish said…
lol i'll send u a message on fb in a bit

Popular posts from this blog

The third day

Unplanned fors

With such heavy thoughts